مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم از راه اندازی سرویس مستقیم و منظم ناوگان اتوبوسی قم_ نجف در ایام اربعین حسینی خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم از راه اندازی سرویس اتوبوسی قم_ نجف ویژه سفر‌های اربعین خبر داد و گفت: این خط در تمام ایام سفر‌های اربعین (۱۶ مرداد لغایت ۱۶ شهریورماه) برقرار و آماده سرویس دهی به زائران است.

محمد پورتیموری زمان حرکت اتوبوس خط قم_ نجف را هرروز عصر اعلام کرد و افزود: زائران برای تهیه اینترنتی بلیط این خط، می‌توانند به سکو‌های مجاز سفر۷۲۴ و پایانه‌ها مراجعه کنند. 

وی با بیان اینکه تنها محل ارائه بلیط اتوبوس سفر‌های اربعین (اعم از مقاصد مرز‌های اربعینی و نجف اشرف) در استان قم، پایانه مرکزی شهرستان قم (کوثر) است تاکید کرد: هیچگونه ارتباطی بین این اداره کل و مراکز و دفاتر فروش بلیط اتوبوس در سطح شهرستان قم وجود نداشته و از افرادی که مایل به تهیه حضوری بلیط اتوبوس سفر‌های اربعین هستند در خواست می‌شود صرفا به پایانه کوثر شهرستان قم مراجعه کنند.

تیموری عنوان کرد:به منظور مدیریت شبکه عرضه، و جلوگیری از فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب وهمچنین تسهیل در تهیه و خرید بلیت، این اداره کل،طرح فروش گسترده بلیت به صورت اینترنتی به مقاصد مرزهای اربعین به ویژه مهران و نیزنجف اشرف را دستور کار خود قرار داده است.  

وی افزود: زائران عزیز د با توجه به محدودیت‌های احتمالی در عرضه، تهیه بلیت را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

برچسب ها: راهداری قم ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار