معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از اختصاص مسیر کندروی بلوار پیامبر اعظم (ص) برای حرکت اتوبوس‌ها در مراسم جاماندگان اربعین سال جاری خبر داد.

مهدی متقیان در جلسه شورای سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به خدمات سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در شهر قم اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ارائه خدمات خوبی داشت.

 وی افزود: سال گذشته موکب‌های مراسم نیمه شعبان در مسیر تندرو قرار گرفته بودند و امسال برای اربعین مصوب شد که در مسیر کندرو قرار بگیرند تا حمل‌ونقل عمومی بتواند خدمت‌رسانی شایسته‌ای داشته باشد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: پس از مراسم حضور رئیس‌جمهور، تشییع ایشان، ایام خرداد و ایام دهه کرامت این خدمات به‌خوبی انجام گرفت که همین موجب می‌شود تا بر لزوم ادامه این حرکت در اربعین امسال تأکید شود.

 متقیان با بیان اینکه همه نهاد‌ها زیر پرچم جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و چنانچه با یکدیگر برای ترمیم مسائل وارد عمل شوند قطعاً رضایت مردم تأمین خواهد شد، گفت: در همین مسیر، شیوه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم این است که در سایه همکاری و همدلی با تمام سازمان‌ها و نهاد‌های خدمت‌رسان در حوزه شهر و استان، موجب ارتقای رضایت مردمی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار