مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در بازدید میدانی از پایانه مسافری مرکزی شهرستان قم از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافران و زائران قرار گرفت.

 محمد پورتیموری،مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم  به همراه معاون حمل ونقل، رئیس اداره مسافر و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مدیر عامل انجمن صنفی رانندگان شرکت‌های حمل ونقل مسافر استان ، از نزدیک نحوه ارائه خدمات از جمله عرضه و نرخ بلیت،  ناوگان اتوبوسی ویژه سفر‌های اربعین و ... را مورد بررسی قرار داد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه این بازدید، ضمن گفتگو با تنی چند از زائران و مسافران  از نحوه اطلاع رسانی و دیگر خدمات دفتر میز خدمت اداره کل متبوع، مستقر در پایانه مرکزی قم گفت:سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین کارشناسان و ناطران این اداره کل (مستقر در پایانه‌های مسافری شهرستان قم) در تمامی اوقات شبانه روز، آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی و حضوری زائران گرامی هستند.

وی با تاکید مجدد بر ضرورت تسهیل در ارائه خدمات سفر به کاربران، بویژه زائران اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: باتوجه به تمهیدات به عمل آمده، درگاه ها‌ی اینترنتی پیش فروش بلیت اتوبوس، از روز ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریور، آماده عرضه بلیت با نرخ مصوب است.

 

برچسب ها: راهداری قم ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار