اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم اعلام کرد: طرح پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، ویژه سفر‌های ایام پایانی ماه صفر به مقصد شهر مقدس مشهد، با نرخ‌ مصوب آغاز شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم،  طرح پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، ویژه سفر‌های ایام پایانی ماه صفر به مقصد شهر مقدس مشهد، با نرخ‌ مصوب  به منظور مدیریت عرضه و جلوگیری از افزایش نرخ بلیت توسط برخی سودجویان و نیز تسهیل در تهیه و خرید بلیت اجرا می‌شود.

کاربران گرامی می‌توانند جهت تهیه اینترنتی بلیط اتوبوس سفر‌های ایام پایانی ماه صفر (مقصد شهر مقدس مشهد) به آدرس Ravi.rmto.ir و سایر سکو‌های اینترنتی معتبر مراجعه نمایند.

درادامه این اطلاعیه بر عدم هرگونه ارتباط این اداره کل با مراکزی تحت عنوان دفاتر فروش بلیط اتوبوس در سطح شهر تاکید و از زائران محترم درخواست شده در صورت تمایل به خرید حضوری بلیط، صرفا به دفاتر شرکت‌های مسافری در پایانه کوثر شهرستان قم مراجعه نمایند.

همچنین آن دسته از هیئت‌های مذهبی، کاروان‌های زیارتی که قصد سفر با اتوبوس در اختیار (دربستی) را دارند، ضمن مراجعه به پایانه مرکزی قم و یا این اداره کل، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. 
با توجه به ضرورت برنامه ریزی جهت مدیریت عرضه بلیط، زائران گرامی، نسبت به تهیه بلیط سفر‌های ایام پایانی ماه صفر تسریع فرمایند..

تلفن گویای ۱۴۱ و نیز کارکنان این اداره کل (مستقر درپایانه‌های شهر قم) آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی و حضوری کاربران محترم، جهت رسیدگی به مسایل و مشکلات مرتبط (اعم از گران‌فروشی، فروش خارج از شبکه رسمی عرضه بلیط و ...) می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار