نیرو‌های مسلح اردن اعلام کرد که این کشور اجازه استفاده از حریم هوایی خود را به هیچ طرفی نخواهد داد.

یک منبع در نیرو‌های مسلح اردن تاکید کرد که استفاده از حریم هوایی اردن تحت هیچ شرایطی به نفع هیچ یک از طرفین نیست و به هیچ یک از طرف‌های درگیر اجازه پاسخ نظامی از حریم هوایی این کشور را نمی‌دهد.

پیش‌تر برخی از رسانه‌ها گزارش داده بودند که اردن موافقت کرده است که در صورت حمله موشکی و پهپادی به سمت فلسطین اشغالی، اجازه استفاده از حریم هوایی این کشور را به صهیونیست‌ها بدهد.

 اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پرواز‌ها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
سرجوخه دختر کجاست اون مثل خودت دورگه است عرب وانگلیس چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۰:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
اسرائیل که نابود شد، ما می‌مانیم و کشور های خائن منطقه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
پادشاهی اردن طرفدار صهیونیست ها است مثل تمام حکومت های دیکتاتوری
آخرین اخبار