مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: ۲۴۰ هزار بلیت اتوبوس برای مرز‌های شش‌گانه از ابتدای هفته تا به امروز پیش‌فروش شده است.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان اینکه پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برای تمامی پایانه‌های مرزی آغاز شده است گفت: تا به امروز در قالب پیش فروش ۲۴۵ هزار بلیت به پایانه های مرزی فروش رفته است و ظرفیت پیش فروش تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار بلیت را هم برای ایام اربعین داریم.

او افزود: عمده عرضه بلیت ها در پایانه های مرزی خواهد بود و در  حال حاضر تمرکز سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  بر روی اربعین و ارائه سرویس در این مسیر است.

 باقر جوان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد سرویس های اربعین به صورت روزانه به مرز ۴۰۰ دستگاه است که در ایام پیک به بیش از دو هزار سرویس می رسد که این عرضه و انجام سرویس ها به صورت روزانه و همزمان با نزدیک شدن به روزهای اربعین افزایش می یابد.               

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: با توجه به آنکه روزهای برگشت در ایام اربعین محدود است و میزان تقاضا افزایش می یابد به طور قطع متناسب با جمعیت تعداد سرویس ها هم افزایش می یابد.

وی گفت:  حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای مسیر نجف در نظر گرفته شده و خط بین المللی نجف در برخی از شهرهای تهران، اصفهان و مشهد راه اندازی شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری

 

برچسب ها: اربعین ، بلیت اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار