معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال با توجه به گرمای شدید در سه مرز مهران، شلمچه و باشماق شاهد افزایش 100 درصدی تردد در مرزهای غربی کشور خواهیم بود.

داریوش امانی، معاون وزیر راه وشهرسازی در برنامه زنده خبری شبکه خبر با بیان اینکه خوشبختانه از سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در مرز باشماق انجام شده است گفت: اعتبارات مرز باشماق نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته  است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در جاده های این مرز و در محوطه پایانه مرزی باشماق صورت گرفته و  دستگاه های متولی در  این مرز در حال استقرار هستند و  از روز گذشته که  بحث پیاده روی اربعین شروع شده است  امیدواریم میزان استقابل زائران از این مرز افزایش پیدا کند.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: پیش بینی می شود که زائران با توجه به گرمای شدید در پایانه مرزی مهران، چزابه ،شملچه امسال استقبال  بیشتری از مرزهای غربی تمرچین و باشماق انجام شود و در همین راستا سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  زیرساخت های خوبی  رادر این مرز فراهم کرده وپیش بینی مرکز مدیریت راه ها امسال آن است که  نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 100درصدی رشد مسافر و زائر باشیم.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: اربعین ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار