شهردار منطقه ۱۴ ازصرف ۳۳ هزارتن آسفالت جهت بهسازی و مناسب سازی‌۱۸۰ هزار متر مربع از محور‌های اصلی و فرعی منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی با اشاره به اینکه آسفالت معابر، احداث، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر، بوستان‌ها، پیاده‌روسازی و اصلاح و ایمن‌سازی معابر و.. از جمله اقداماتی است که در طرح الگوی خدمت اجرا می‌شود تا با ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام‌های مؤثر رضایت شهروندی و رفاه شهروندان فراهم شود، افزود: در این راستا از ابتدای سال تاکنون با صرف بیش از ۳۳ هزار تن آسفالت، مناسب سازی و روکش آسفالت مکانیزه در بسیاری از محورهای، چون بزرگراه محلاتی، بلوار ابوذر، مخبر جنوبی، خاوران، میدان سعیدی و محور‌های عبوری از دل محلات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات علاوه بر روکش مکانیزه به صورت لکه گیری و روکش دستی در نقاط مختلف منطقه اجرا شده است، یاداورشد: این فرآیند در محورهایی، چون ده حقی، شاه آبادی و شرق به غرب بزرگراه محلاتی نیز آغاز شده و در حال اجراست.

شهرابی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور اجرای طرح‌های الگوی خدمت، نهضت آسفالت و توسعه محله ای، عملیات روکش آسفالت مکانیزه و دستی در سایر خیابان‌ها و محور‌های اصلی و فرعی منطقه با توجه به نیازسنجی صورت گرفته با جدیت و دقت تیم‌های عملیاتی استمرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار