فرماندار تهران گفت: طی یک برنامه زمانبندی شده، اقدامی ویژه برای بنکداران تهران در راستای بهبود کسب و کار و نیز ساماندهی این صنف، عملیاتی خواهد شد.

 احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز شنبه ۱۳ مردادماه در نهمین نشست کارگروه محلی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهرستان تهران با اشاره به اهمیت ساماندهی بنکداران موادغذایی تهران واقع در مناطق ۱۱ و ۱۲ اظهارداشت: وقتی مسئله مشاغل تهران بررسی می‌شود منجر به راهکار صحیح شده و مسائل حل میشود.

قیومی گفت: طی یک برنامه زمانبندی شده، اقدامی ویژه برای بنکداران تهران در راستای بهبود کسب و کار و نیز ساماندهی این صنف، عملیاتی خواهد شد.

رئیس کارگروه ساماندهی مشاغل شهرستان تهران تصریح کرد: بازار تهران نیازمند به ساماندهی بیش از پیش دارد، با توجه به حوادث احتمالی مکان صنوف و نوع شغل و محصولاتی که در آنجا تولید و به فروش می‌رسانند لزوم ساماندهی این صنوف بیش از پیش ضروری است، برخی صنوف با مواد اولیه قابل اشتعال سر و کار دارند که باید محل آنها ایمن سازی باشد تا خطر احتمالی شکل نگیرد.

وی بیان کرد: در خصوص شهرک‌های صنعتی نیز از طریق اداره صمت گام‌های موثری در راستای ساماندهی برداشته شده، اما نگاه این است که باتوجه به گستردگی جمعیت و خطرات مختلف می‌بایست موضوع آلایندگی هوا و ... از طریق ایمن سازی کاهش یابد. 

فرماندار تهران تصریح کرد: ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی بیش از هر زمان دیگر در کلانشهر تهران احساس می‌شود، صنعت دارای الزامات مختلفی است و الزمات صنوف کاملا متمایز از صنعت است و این اقدام در راستای ایمن سازی و رونق بخشی به صنوف کلانشهر تهران در حال اجرا می‌باشد.

قیومی در پایان اظهار کرد: کلانشهر تهران نیازمند یک کار جامع و مبتنی بر مطالعات دقیق است تا ضمن هدایت صحیح و رفع خطرات احتمالی باعث رونق بخشی به صنوف و سهولت در رفت و آمد مردم شود.

گفتنی است در این جلسه، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، قلی بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و دیگر اعضا کارگروه حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار