سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در راستای اجرای طرح الگوی خدمت چهار محور شکوفه مطهری، شهید صمدی، مهران و بهمنیار به محور‌های نمونه تبدیل می‌شوند.

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح الگوی خدمت به دنبال احیای هویت بصری و افزایش فضا‌های زیست پذیر و تحول خدمت‌رسانی است بیان کرد: پس از پایش، نیازسنجی، خدمت رسانی و عملیات اجرایی در تمام ابعاد در بلوار‌های شکوفه و مطهری در ناحیه دو از معابر پر تردد و محور‌های اصلی با خط کشی محوری، احیای بلوک عابر پیاده، عملیات لوله گذاری و سنگ فرش رفیوژ میانی، رنگ آمیزی جداول والمان‌های ترافیکی انجام و جمع آوری دریچه‌های اضافه در حال اجرا است. 

همچنین با توجه به فعالیت اصناف مختلف در این محور اقدام شاخصی برای بهسازی نمای بصری راسته‌های تجاری آن با اجرای طرح یکسان سازی تابلو‌های اصناف در نظر گرفته شده که در حال حاضر با تشکیل نشست‌ها و جلسات مختلف با کسبه در حال آماده سازی مقدمات این اقدام مشارکتی هستیم.

یکی دیگر از اقدامات اجرایی مهم در این محور که باهدف سهولت تردد خودرو‌ها و پیشگیری از بروز آبگرفتگی در زمان بارش‌های جوی صورت می‌گیرد اجرای تراش و روکش آسفالت شکوفه از مطهری تا بدر و نیز اصلاح و اجرای کانیو نهر محور شکوفه از خیابان بخشنده تا خیابان رحمان و از نوید تا سعادتی محسوب می‌شود.

علاوه براین به منظور احیای نمای ورودی بوستان شریعتی سردرب این بوستان در قالب اقدامات متعدد همچون اجرای سنگ کاری سردرب، نقاشی، روشنایی و ... می‌شود که البته عمده کار اجرایی در این فعالیت اجرای سنگ کاری به میزان ۱۲۰ متر مربع است.

اخگر پور با اشاره به بهسازی محور‌های مهران و شهیدصمدی در این طرح گفت: در همین راستا رنگ آمیزی ایستگاه اتوبوس، اجرای خط کشی محوری از خیابان شهید یعقوبی تا بلوار میلاد و مهران، اجرای کفپوش پیاده راه مقابل مدرسه کشوری و سه راه شریعتی، رنگ آمیزی رفیوژها، بهسازی آبنما و نصب المان در بوستان مهران برای ارتقای سیمای بصری و نگهداشت معابر انجام و اصلاح سنگ فرش پیاده رو خیابان صمدی از خیابان مهران در فاز اول و اجرای آسفالت اساسی از شهید چراغی تا شقایق پیش بینی شده است.

به گفته این مسئول در خیابان بهمنیار عملیات خط کشی محوری درحدفاصل خیابان آموزگار تا میدان وصال، رنگ آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی اجرایی شده و جمع آوری نهر و ایجاد کانیو، آسفالت و خط کشی میدان بهمنیار تا خیابان آموزگار، نصب المان حجمی در میدان بهمنیار، تعویض و اصلاح جداول میانی در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: شهرداری ، خیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار