سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای خبر داد.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح سرد، عوامل کلانتری ۱۰۲ پاسداران جهت بررسی و دستگیری سارق دست به کار شدند.

وی گفت: با بررسی محل وقوع سرقت مشخصات ظاهری سارق شناسایی شد و در اختیار کلیه واحد‌های گشتی قرار گرفت که دقایقی بعد سارق در حال زاغ زنی یکی از شهروندان مشاهده شد که با رویت ماموران از محل متواری شده و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، ماموران پلیس با بکارگیری قانون استفاده از سلاح، موفق شدند متهم را زمین‌گیر و دستگیر کنند.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت نموده بود کشف و متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ امیر هوشنگ امیری توصیه نمود: در معابر و مکان‌های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشید تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار