فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری متهم جعل و غصب عنوان ماموران نظامی در شهرستان ری، خبر داد و گفت: متهم به ۷ فقره سرقت معترف شد.

 سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: در پی گزارش چند فقره پرونده کلاهبرداری از شهروندان در هفته‌های اخیر تحت عنوان ماموران نظامی در محدوده "دولت آباد"، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری دولت آباد در دوازدهم مردادماه ۱۴۰۳ با گشت زنی‌های نامحسوس در ساعت ۱۹:۰۰ به رفتار فردی با اقلام نظامی مشکوک شده و آن را مورد نظر قرار دادند و مشاهده کردند که این فرد با سوء استفاده از اقلام نظامی (بیسیم، دستبند و...) و غصب عنوان نیروی نظامی اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌نماید که در همین راستا بلا فاصله جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

طرهانی با بیان اینکه متهم در محل دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد، گفت: از متهم دستگیر شده تجهیزاتی شامل بیسیم شرکتی، دستبند، چاقو و کمربند هفت قلم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۷ فقره اخاذی و سرقت به همین شیوه معترف شد و تا کنون یک مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شده است.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل دادسرای شهرستان ری گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار