در بازدید میدانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از ناحیه صنعتی خرمبید در منطقه شهید آباد بر تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های زیرساختی تاکید شد.

سید مسعود عظیمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پس بازدید از بخش‌های مختلف این ناحیه صنعتی در نشست با صنعتگران و سرمایه گذاران مسائل و مشکلات را بررسی کرد و از برنامه این شرکت برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی خرمبید در منطقه شهید آباد خبر داد.

او گفت: این ناحیه صنعتی به یکی از قطب‌های فراوری سنگ استان فارس تبدیل خواهد شد.

عظیمی با بیان اینکه با هدف تکمیل زیرساخت‌ها هم اکنون ۳ پروژه زیرساختی با اعتبار افزون بر ۱۰ میلیارد تومان در مرحله اجرا قرار دارد، افزود: طرح‌های زیرساختی روشنایی معابر، خط انتقال آب و زیرسازی و آسفالت اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس یادآور شد: پروژه‌هایی نظیر شبکه‌های داخلی برق و آب و گاز، حفاری چاه آب، مخزن هوایی، خط انتقال برق و زیرسازی و جدول گذاری بخشی از ناحیه صنعتی نیز اجرا شده است.

او با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۵۰ هکتار مساحت است گفت: تاکنون ۲۴ قرارداد سرمایه گذاری منعقد و یک واحد سنگبری نیز موفق به بهره برداری شده است.

عظیمی تصریح کرد: با هدف بسترسازی به منظور استقرار صنایع در افق توسعه صنعتی منطقه شهید آباد، اجرای طرح توسعه نیز پیگیری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خرمبید در بخش معادن و صنایع فراوری سنگ گفت: وجود یکی از بزرگترین معادن سنگ مرمریت کشور و نیز فعالیت بیش از ۱۰۰ واحد سنگبری در شهرک صنعتی سنگ خرمبید و استقرار و فعالیت واحد‌های سنگبری و فراوری سنگ در ناحیه صنعتی شهید آباد می‌تواند موقعیت این شهرستان به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های صنعت سنگ کشور را تقویت کند.

عظیمی افزود: در استان فارس شهرک‌های صنعتی سنگ شهید سلیمانی نی‌ریز و خرمبید در بخش صنعت سنگ فعال هستند و ناحیه صنعتی سنگ خرمبید سومین قطب فراوری سنگ استان فارس خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار