مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از شهروندان این کلان‌شهر به‌عنوان یکی از اعضای اتحادیه شهر‌های تاریخی دعوت کرد تا با ارسال آثار خود در مسابقه نقاشی اتحادیه شهر‌های تاریخی جهان با موضوع حفظ میراث گذشته و ترسیم آینده شرکت کنند.

رضا جاویدی در نشست شهرداری شیراز از نوزدهمین اجلاس جهانی اتحادیه شهر‌های تاریخی در مهرماه سال جاری در شهر لیوبلیانا پایتخت اسلوونی خبر داد و اظهار کرد: مسابقه نقاشی از رویداد‌های جانبی این اجلاس است.

وی از شهروندان این کلان‌شهر به‌عنوان یکی از اعضای این اتحادیه جهانی دعوت کرد تا با ارسال آثار خود در مسابقه نقاشی اتحادیه شهر‌های تاریخی جهان شرکت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز که موضوع این مسابقه نقاشی را حفظ میراث گذشته و ترسیم آینده ذکر می‌کرد، افزود: گروه سنی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۵ سال می‌توانند آثار خود را با ارائه تفسیر بکر و اثری خلاق از میراث و نماد‌های شیراز به دبیرخانه این جشنواره در لیوبلیانا و آدرس رایانامه lhc ۲۰۲۴@ljubljana.si ارسال کنند.

جاویدی، مهلت ارسال آثار را ۹ مهرماه سال جاری عنوان و به ویژگی‌های ارسال آثار نیز اشاره و بیان کرد: هر شرکت‌کننده تنها مجاز به ارسال یک اثر به‌صورت پی‌دی‌اف و در ابعاد ۳۰ در ۵۰ سانتی‌متر با تکنیک اجرای آزاد است.

او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص قوانین مسابقه و دریافت فرم ثبت‌نام به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز به سامانه ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز تماس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار