رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: در چهار ماهه نخست امسال، به ۸۴ هزار و ۶۹۳ بیمار به صورت سرپایی و ۱۵ هزار و ۲۴۹ بیمار بستری شده در این بیمارستان خدمات لازم ارائه شده است.

امیر رضا دهقانیان رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی شیراز، اظهار کرد: با تلاش کادر درمان بیمارستان شهید دکتر فقیهی در چهار ماهه نخست امسال، ۸۴ هزار و ۶۹۳ بیمار به صورت سرپایی و ۱۵ هزار و ۲۴۹ بیمار بستری شده نیز خدمات لازم را دریافت کرده اند.

او گفت: ۶۴ هزار و ۶۳ خدمت درمانگاهی و ۱۲۳ هزار و ۳۴۱ خدمت پاراکلینیکی از جمله آندوسکوپی، اکوکاردیوگرافی، ام آر آی، برونکوسکوپی، دیالیز، رادیولوژی، سونوگرافی، سونوگرافی رنگی، سی تی اسکن، گاز‌های خون، ماموگرافی، نوار قلب، نوار مغز، نور درمانی، ویزیت اتفاقات، تزریقات اتفاقات، آزمایش سرجیکال، آزمایش کلینیکال به مراجعان این مرکز ارائه شده است.

دهقانیان افزود: با توسعه خدمات در بخش‌ها و به همت همکاران تجهیزات پزشکی با راه اندازی و نصب دستگاه و تجهیزات پزشکی جدید و مهم در بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله دستگاه ماموگرافی دیجیتال جهت بالا بردن کیفیت تصاویر به منظور رضایتمندی اساتید و بیماران با توجه به سنتر بودن بیمارستان به عنوان مرکز تشخیص سرطان‌های سینه، رادیولوژی پرتابل دیجیتال، در بخش‌های ویژه برای جلوگیری از انتقال دستگاه و کاهش زمان تصویربرداری بیمار، اره استرنوم جراحی قلب، ویدیو کلونوسکوپ و ونتیلاتور ثابت، تعداد خدمات ارائه شده به مراجعان نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است. 

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز ادامه داد: در این ۴ ماه، ۳ هزار و ۱۸۷ عمل جراحی در اتاق عمل جنرال و ۱۹۵ عمل در اتاق عمل قلب بیمارستان در تخصص‌های های مختلف انجام شده است.

دهقانیان از دیگر محور‌های توسعه خدمات این مجموعه را در حیطه تاسیسات و عمرانی عنوان کرد که از اقدامات عمرانی انجام شده این مرکز در چهار ماهه نخست امسال می‌توانیم به ایزوگام هزار و ۵۰۰ متر از پشت بام‌های بیمارستان، استانداردسازی آزمایشگاه فاز یک و طرح‌های در دست اقدام نصب هوای فشرده و خرید و نصب ام آر آی ۱۶۰ و نصب جذبی دستگاه درایر اشاره کرد.

رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز، ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مراجعان را مهم‌ترین هدف این مجموعه برشمرد و تاکید کرد: کارکنان این مرکز آموزشی درمانی، شامل کادر درمانی و غیردرمانی، همواره تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مراجعان و بیماران به کار می‌برند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار