مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته تاکنون برای اجرای پروژه‌های توزیع برق در پایانه مرزی ریمدان هزینه شده است.

محمد رئیسی  پس از بازدید از پایانه مرزی ریمدان دشتیاری نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان اظهار کرد: ساخت و اصلاح حدود ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب ۹ دستگاه ترانسفورماتور از جمله طرح‌های انجام شده در این منطقه است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم برنامه ریزی شده جهت تامین برق مطمئن و پایدار مناطق روستایی و پایانه مرزی ریمدان، اجرای ۵۳ کیلومتر شبکه دو مداره توزیع برق از دوراهی ریمدان به نقطه صفر مرزی برای تامین برق پایدار و مطمئن بازارچه و پایانه مرزی برای کمک به سهولت در ورود کالا و مسافر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسالت این شرکت تامین برق مطمئن و پایدار است، تصریح کرد: همچنین به جهت اطمینان از تامین برق مطمئن و پایدار این پایانه، تیم‌های عملیاتی این شرکت به همراه یک دستگاه دیزل ژنراتور در منطقه حضور دارند.

وی ضمن درخواست از موکب‌های مستقر پذیرایی از زائران پاکستانی عازم اربعین جهت رعایت نکات ایمنی برق، ادامه داد: لزوم مدیریت و رعایت مصرف آب و برق در این مراکز بسیار مهم و ضروری است.

مردم مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر افتخار میزبانی از زائران حسینی و رضوی پاکستانی و افغانستانی از ۲ مرز ریمدان و میرجاوه را برعهده دارند.

 محمد رئیسی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به همراه مدیران ستادی این شرکت در سفر به شهرستان دشتیاری از وضعیت شبکه برق پایانه مرزی ریمدان بازدید کردند.

در این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز حضور داشت، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پایانه نسبت به برگزاری نشستی پیرامون مجموع اقدامات انجام شده و در دست اقدام سازمان‌های مختلف جهت خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی این منطقه اقدام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار