شهردار خاش گفت: فیلم منتشر شده از پاکبانان خاشی مبنی بر اینکه کفش مناسب در هنگام تمیزکاری معابر ندارند کاملاً یک دروغ برای بهره‌برداری‌های سیاسی رسانه‌های غربی است.

این رسانه‌های وابسته به غرب با جریحه‌دار کردن احساسات مردمی کلیپی را منتشر و در آن بیان کرده، که پاکبانان خاشی در سایه بی‌توجهی مسئولین شهرداری در معرض انواع بیماری‌ها و مشکلات سلامتی قرار دارند.
 
 مهدی شهنوازی، شهردار خاش گفت: به علت عدم همکاری شهروندان بیشتر فاضلاب‌ها در جوی‌های معابر رها می‌شود و پاکبانان زحمت‌کش ما به دلیل جلوگیری از آلوده‌نشدن کفش‌ها و لباسشان نایلون روی لباس و کفش خود می‌پوشند.
 
وی ادامه داد: برخی از افراد سودجو که مسئول تأمین خوراک برای رسانه‌های دشمن هستند در هنگام تمیزکاری از پاکبانان به‌قصد تشویق اذهان عمومی و دروغ‌پردازی علیه خدمات به پاکبانان فیلم گرفته و اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
 
شهردار خاش با بیان اینکه این ویدئو باهدف انتشار موضوع‌های سیاسی رسانه‌های معاند منتشر شده است، تصریح کرد: هر ۶ ماه یکبار به همه پاکبانان کفش اهدا می‌شود و همچنین برای اولین‌بار خیاط استخدام شده تا برای رفتگران و پاکبانان لباس دوخته شود، و علاوه بر این همچنین حق مسکن برای رفتگران در نظر گرفته شده است.
 
رسانه‌های مزدور غربی که از فضای ایمن و آرام در جامعه ناراحت هستند، می‌خواهند با دروغ‌پردازی‌ها و نشان‌دادن وارونه مسائل به دنبال بی‌اعتمادی و بدبین کردن مردم نسبت به دولت و نظام هستند.
 البته بصیرت و اگاهی مردم همیشه توطئه‌های این رسانه‌ها را خنثی و دروغ‌هایشان برای مردم برملا شده است. 

برچسب ها: شهرداری خاش ، پاکبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار