جانشین فرمانده مرزبانی استان از کشف بیش از ۵ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق توسط مرزداران هنگ مرزی نگور خبر داد.

سرهنگ "جواد رفیعی گفت: مرزداران هنگ مرزی نگور در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه بی امان با قاچاق کالا، اقدام به اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی به مناطق مرزی پرداختند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان در ادامه افزود: مرزداران با اجرای گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به مرز به یک دستگاه تریلی مشکوک که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بررسی اولیه از خودروها، مشخص شد دارای محموله روغن خوراکی فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده که در بازرسی از آن مقدار ۵ هزار ۳۴۰ لیتر روغن خوراکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ "رفیعی" با اشاره به دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه تریلی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از انجام اقدامات قانونی، تحویل مراجع ذی‌صلاح خواهد شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان در خاتمه بیان داشت: قاچاق یکی از بزرگترین لطمه‌های جبران‌ناپذیر بر پیکره‌ی اقتصادی کشور بوده که در این راستا با عزم جدی و تلاش‌های شبانه‌روزی مرزداران با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق کالا بصورت قاطع برخورد خواهند کرد

 

برچسب ها: روغن قاچاق ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار