مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» در استان مرکزی با شعار «همه با هم خدمت بی‌منت» از ۹ تا ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.

 سعید فرامرزی اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه، خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی با مشارکت گروه‌های مردمی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی آنان از ۹ تا ۱۸ مرداد ماه، مصادف با سالگرد ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی، در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، جهیزیه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، علمی و آموزشی و آزادسازی زندانیان به فعالیت می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: پس از مراسم افتتاحیه استانی این رزمایش با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت و انجام فعالیت جهادی در عرصه‌های یاد شده در قالب اردوی جهادی به جغرافیای مورد نظر اعزام خواهند شد.

فرامرزی گفت: تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در راستای شناسایی، تربیت و به‌کارگیری جوانان مؤمن و انقلابی و کمک به حضور کارآمد و اثربخش نخبگان و متخصصان جهادگر در جامعه از اهداف دیگر این رزمایش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شعار این رزمایش "همه با هم خدمت بی‌منت" است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رزمایش می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی در سطح استان یا مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج، نسبت به ثبت‌نام خود در این رزمایش اقدام کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: به طور حتم در این رزمایش، شاهد حضور گسترده گروه‌های جهادی و مردم نیکوکار این استان خواهیم بود.

برچسب ها: جهادگران ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار