استاندار مرکزی گفت: خدمات و تلاش‌های دولت سیزدهم در بخش ورزش ماندگار شد و گام‌های بلندی در این عرصه برداشته شد.

مخلص‌الائمه گفت: دولت سیزدهم به تقدیر الهی سه ساله به پایان رسید و امروز آخرین روز این دولت است و مدیران تا آخرین لحظه، دست از تلاش و کوشش برنداشتند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم به معنای واقعی بدون وقفه بودن خود را نشان داد.

استاندار مرکزی ادامه داد: اقدامات دولت سیزدهم در استان مرکزی ارزنده است و سال گذشته رنگین‌ترین و متنوع‌ترین مدال‌ها را ورزشکاران این استان به دست آوردند.

مخلص‌الائمه گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه ورزش با قدمت طولانی در این دولت به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: هتل ورزش شهید ابراهیم هادی که به همت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مرکزی بازسازی شد، کار بسیار سختی بود که همزمان با روز پنج پنج اراک عملیات آن به اتمام رسید.

استاندار مرکزی افزود: در حوزه جوانان نیز کارهای خوبی همچون اوقات فراغت با محوریت ورزش و جوانان در حال پیگیری است که امید است ادامه دار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این آیین گفت: در دوران شهید جمهور پروژه‌های عمرانی سرعت گرفت و در سال گذشته ۲ برابر استاندارد کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی کار شد و مردم طعم خوش خدمت را چشیدند.

مسعود پیرایش افزود: در ساعات پایانی کار دولت سیزدهم، چندین طرح ورزشی استان مرکزی از جمله چمن شهری دلیجان، چمن مصنوعی روستایی خمین و یک سالن چند منظوره در شازند نیز آماده بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: هتل ورزش شهید ابراهیم هادی بیش از ۱۸ سال است که تاسیس شده و در سال جاری به همت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مرکزی بازسازی شد و در هفته ایثار و مقاومت اراک به بهره‌برداری رسید.

هتل ورزش شهید ابراهیم هادی با حضور استاندار مرکزی و رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران این استان، افتتاح شد.

برچسب ها: دولت سیزدهم ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار