بلیت اربعین از مبدأ استان مرکزی به مقصد پایانه مرزی برکت در شهرستان مهران از ۱۰ مرداد پیش فروش خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در طرح اربعین از ۱۰ مرداد از مبدأ استان مرکزی به مقصد پایانه مرزی برکت در شهرستان مهران شروع خواهد شد.

مهرداد جهانی در آستانه سفر‌های اربعین افزود: با توجه به تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیش‌فروش بلیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران از ۱۰ مرداد آغاز خواهد شد.

او از آمادگی کامل انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای اعزام زائران به پایانه‌های مرزی خبر داد و گفت: ۴۹ شرکت مسافربری در سه پایانه مسافربری و نمایندگی دفاتر شرکت‌های مسافربری در شهرستان‌های استان وظیفه جابه‌جایی زوار در طرح اربعین را بر عهده خواهند داشت.

به گفته جهانی کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود در طرح اربعین را از ۱۶ مرداد شروع کرده و تا ۱۶ شهریور ادامه خواهد داد.

جهانی این را هم گفت که اولویت تهیه بلیت برای کسانی خواهد بود که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند. سرویس‌های دربستی نیز فقط با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواردی خاص تعیین می‌شود و شرکت‌ها به هیچ وجه مجوزی برای این منظور در ایام مذکور نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار