پزشکان آمریکایی حاضر در غزه در نامه‌ای به جو بایدن گفتند که نمی‌توانند درباره آنچه که در غزه دیدند و این نسل‌کشی صهیونیست‌ها سکوت کنند.

 پزشکان آمریکایی که داوطلبانه برای کمک به مردم غزه به این باریکه رفتند در نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس معاون او گفتند که نمی‌توانند در مورد آنچه که در غزه دیدند و این نسل کشی صهیونیست‌ها سکوت کنند.

به گزارش بامداد شنبه الجزیره، پزشکان داوطلب آمریکایی در این نامه هشدار دادند که شهدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه ممکن است بیش از ۹۲ هزار نفر باشد.

این پزشکان آمریکایی افزودند: شمار کشته شدگان بسیار بیشتر از آن چیزی است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است. قربانیان ممکن است از ۹۲ هزار نفر فراتر رود، رقمی وحشتناک که ۴.۶ درصد از جمعیت غزه را شامل می‌شود.

در این نامه آمده است: ما صحنه‌های سخت و غیرقابل تحمل زنان و کودکان در غزه را فراموش نخواهیم کرد.

پزشکان داوطلب آمریکایی خطاب به بایدن و هریس گفتند: ما خواستار ممنوعیت ارسال سلاح به (رژیم) اسرائیل و پایان دادن به حمایت اقتصادی و دیپلماتیک آن هستیم. (رژیم) اسرائیل عمدا همکاران ما در غزه را با قتل، ربایش و یا شکنجه هدف قرار داده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲) تاکنون به ۳۹هزار و ۱۷۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۰ هزار و ۴۰۳ نفر افزایش یافته است. هنوز بیش از ۱۰ هزار نفر در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
پروردگارا تو را به عظمت و مهربانیت قسمت می دهیم به فریاد مظلومین غزه برس و عنایتی فرما .
آخرین اخبار