نتایج تازه‌ترین نظرسنجی وال استریت ژورنال نشان می‌دهد فاصله رقابتی میان دونالد ترامپ و کامالا هریس، روز به روز در حال کمتر شدن است.

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده از سوی روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که اگرچه هنوز در رقابت میان دونالد ترامپ و کامالا هریس، رئیس جمهور سابق ایالات متحده نسبت به معاون رئیس جمهور آمریکا پیشتاز است، اما فاصله این پیشتازی روز به روز در حال کمتر شدن است.

نظرسنجی جدید روزنامه وال استریت ژورنال به دیدگاه رای‌دهندگان آمریکایی درباره هریس که نامزد احتمالی حزب دموکرات خواهد بود و رقابت وی با ترامپ در کسب برتری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده پرداخته است.

نتایج نظرسنجی جدید روزنامه وال استریت ژورنال حاکی از افزایش حمایت از معاون رئیس جمهور آمریکا در میان رای‌دهندگان رنگین پوست و افزایش چشمگیر اشتیاقی است که هواداران حزب دموکرات پس از حضور هریس به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از خود نشان داده‌اند.

در حالی که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، رئیس جمهور سابق ایالات متحده با ۶ درصد اختلاف نسبت به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا جلوتر بود، نتایج نظرسنجی اخیر روزنامه وال استریت ژورنال مشخص کرد که ۴۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از ترامپ و ۴۷ درصد از آنها از هریس حمایت کردند، بنابراین اختلاف میان حامیان نامزد حزب جمهوری‌خواه و نامزد احتمالی حزب دموکرات تنها به ۲ درصد کاهش یافته است، اما از آنجا که این نظرسنجی در محدوده خطای مثبت یا منفی ۳.۱ درصد انجام شده است، در حقیقت ممکن است حتی این اختلاف ۲ درصدی هم بین حامیان این دو وجود نداشته باشد.

نظرسنجی روزنامه وال استریت ژورنال با حضور یک هزار نفر از واجدین شرایط برای رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا و با محدوده خطای مثبت یا منفی ۳.۱ درصد انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار