فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای که با صدور چک‌بلامحل اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان نموده بودند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی گفت؛ به دنبال وصول چند فقره شکایت از سوی شهروندان در خصوص کلاهبرداری با جعل عناوین دولتی و نظامی و صدور چک بلا محل بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: پس از انجام تحقیقات از شکات مشخص شد ۲نفر کلاهبردار غیر بومی با جعل عناوین دولتی و نظامی اقدام به خرید فرش دستباف از شهروندان نموده و با صدور چک‌بلا محل اقدام به کلاهبرداری نموده اند که چک‌های صادره بموقع پاس نشده و برگشت خورده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات تخصصی متهمین را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیات موفق پلیسی ۲نفر متهم غیر بومی را دستگیر کردند. 

سرهنگ عبدی اضافه کرد: متهمین در تحقیقات بعمل آمده به جرائم ارتکابی خود معترف شدند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند. 

فرمانده انتظامی اهر در پایان از شهروندان خواست: چنانچه هر یک از شهروندان در سطح استان و شهرستان موارد مشابه داشته باشند می‌توانند در اسرع وقت جهت شناسایی متهمین و طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان اهر مراجعه نمایند.

برچسب ها: پلیس ، دستگیری ، متهمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.