مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز گفت: در راستای توسعه حمل و نقل عمومی در این شهر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۸۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده آماده واگذاری به بخش خصوصی است. 

 حسین زاده گفت: با پیشنهاد سازمان اتوبوسرانی تبریز و تصویب شورای اسلامی این شهر و به منظور افزایش کمی و کیفی خدمات و بهره مندی از توان بخش خصوصی در ارائه خدمات حمل و نقل عمومی ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نو و بازسازی شده آماده واگذاری به خطوط کم برخوردار است.

وی اضافه کرد: برای امسال خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس هدف گذاری شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با درخواست از شهروندان برای تهیه کارت بلیط الکترونیکی جهت استفاده از اتوبوس ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت و توان موجود در خدمت شهروندان است و با شناسایی خطوط و ایستگاه‌های پر مسافر به صورت میدانی و همچنین نظارت هوشمند به اعزام اتوبوس کمکی به این مسیر‌ها نسبت به ارائه خدمات بهینه اقدام می‌کند.

حسین زاده یادآور شد: قطعا تعداد اتوبوس فعال فعلی متناسب با جمعیت شهر تبریز نیست ولی با توجه ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در سه سال گذشته ۲۳۷ دستگاه اتوبوس خریداری یا بازسازی شده است که امیدواریم برنامه‌های توسعه‌ای شرکت واحد با اضافه شدن ناوگان جدید محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار