حجت سلام شجاعی گفت: سخنگاه نماز جمعه یک رسانه است که در آن به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

حجت سلام شجاعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه برگزار شد،   به اهمیت نقش رسانه‌ها در جامعه پرداخت و رسانه‌ها را زبان گویای مردم دانست و با اشاره به اهمیت نقش اصحاب رسانه گفت: پررنگ‌ترین بخش رسانه‌ها، بخش خبری  است که در بعد سیاسی، فرهنگی و مذهبی فعالیت می‌کنند و  در  باشکوه برگزار کردن نماز جمعه  نقش سازنده‌ای دارند و  آن‌ها بر پیشرفت شهر تاثیرگذار هستند.  

وی با اشاره به نقش  رسانه‌ها در بعد نظارتی، افزود: رسانه‌ها، پای درددل  مردم می‌نشینند و در رساندن حرف مردم به مسولان شهرستان و بررسی مشکلات مردم موثر هستند.  

امام جمعه زرند با تسلیت ایام محرم و صفر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص شهرستان زرند که فرمودند من زرند را به ۱۲ هزار رزمنده و به رغبت مردم در نماز جمعه شناخته ام اشاره کرد و بیان داشت: این سخن حضرت آقا نشان از تدین مردم ولایتمدار شهرستان زرند  دارد و بسیار مهم و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: سخنگاه نماز جمعه یک رسانه است که در آن به مردم اطلاع رسانی می‌شود و نهاد امامت جمعه با خبرنگاران شهرستان تعامل دارند.  

حجت سلام شجاعی بیان کرد: دین مبین اسلام به اجتماع امت اسلامی اهمیت داده است و این اجتماع، گاهی در سایه عبادت محقق می‌شود و در این زمینه ۳ اجتماع سالانه (حج)، هفتگی (نماز جمعه) و روزانه (نماز یومیه) را می‌توان نام برد.

وی بیان داشت: رسانه، تبیین و امید آفرینی یکی از الزامات امروز در کشور است که می‌توان با برنامه ریزی و هدف مشخص و با همفکری و اصحاب رسانه به پیشبرد شهرستان کمک کرد.

امام جمعه زرند بیان داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه کار جهادی دارید که با عشق در امر اطلاع رسانی می‌کوشید و اگر کسی التزام و باور به انقلاب اسلامی نداشته باشد، قطعا دراین راه کم می‌آورد و شما نیروی‌های ارزشی و دلسوز مردم و نظام هستید.

وی با اشاره به فعالیت‌های شبکه امامت ستاد نماز جمعه شهرستان زرند گفت: خوشبختانه فعالیت‌های شبکه امامت در رابطه با انتشار فعالیت‌های دفتر امام جمعه زرند، رتبه اول استان را کسب کرده است.  

امام جمعه زرند برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، نمایشگاه کتاب و... از دیگر اقدامات ستاد نماز جمعه اعلام کرد.  

در این جلسه خبرنگاران به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه فرهنگی و دینی پرداختند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار