شهردار کوهبنان گفت: با مساعدت اعضای شورا و شهرداری تا دهه فجر امسال، ۳۸ کوچه خاکی کوهبنان به مساحت ۶۵ هزار متر آسفالت می شود.

همزمان با هفته دولت چندین پروژه در شهرستان کوهبنان کلنگ زنی و افتتاح شد.

در حاشیه این آیین، مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی بهترین الگو برای مدیران اجرایی هستند، کسانی که با اخلاص و عاشقانه تا آخرین لحظه عمر خویش خدمت صادقانه به مردم داشتند.

وی افزود: با وجود تبلیغات و جنگ رسانه‌ای دشمنان، شاهد پیشرفت ایران اسلامی در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف هستیم.

مجید توکلی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد دولت و افزایش وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان این شهرستان است.

وی بیان داشت: باید از فرصت هفته دولت برای روایت و اطلاع‌رسانی دستاورد‌های نظام و خدمات دولت استفاده شود.

فرماندار کوهبنان گفت: مسئولان اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرلوحه قرار دادن سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر، راه خدمت رسانی به مردم را هموار ساختند.

وی تأکید کرد: باید تلاش شود تا سهم مردم از حاکمیت افزایش یابد و در این مسیر رسانه‌ها به عنوان دست و بازوی مردم می‌توانند تاثیر شایانی در تحقق این امر داشته باشند.

محمد علی یزدانپناه شهردار کوهبنان نیز در حاشیه بهره برداری از آسفالت معابر گفت: آسفالت کوچه‌ها در سه مرحله انجام شده که بالغ بر ۴۵ هزار متر تاکنون اجرا شده که ۲۵ هزار متر طی ماه‌های گذشته با استفاده از قیر رایگان و  بافت فرسوده انجام شده است.

وی افزود: با مساعدت اعضای شورا و شهرداری تا دهه فجر امسال، ۳۸ کوچه خاکی شهر کوهبنان به مساحت ۶۵ هزار متر آسفالت خواهد شد.

شهردار کوهبنان در حاشیه افتتاح طرح موزائیک کاری پیاده رو‌های بلوار بین الحرمین از حرم امام زاده بی بی عصمت تا حرم امام زاده سلیمانشاه نیز گفت: چون این منطقه از نقاط گردشگری شهرستان محسوب می‌شود، ظرف مدت ۲۱ روز ۲۳۷۰ متر زیبا سازی پیاده رو‌ها انجام شده است.

وی بیان داشت: زیر ساده و موزائیک پیاده رو‌های خیابان مسجد االرضا، بلوار کشاورز، محله دهمیر و محله امام صادق (ع) در دستور کار قرار دارد که تاکنون بالغ بر یک‌میلیارد تومان برای خرید موزائیک هزینه شده است.

وی ابراز داشت: با حضور گروه جهادی کار موزائیک پیاده رو‌های کوهبنان در حال انجام می‌باشد که فاز اول با استفاده از بهترین نوع مصالح در حال انجام است و در آینده شاهد نورپردازی پیاده رو‌های بلوار بین الحرمین خواهیم بود و تا ابتدای فصل سرما ۸ هزار متر موزائیک در سطح شهر کوهبنان انجام خواهد شد.

یزدانپناه افزود: واگذاری زمین و احداث شهرک امام حسین (ع) با ۳۰۸ واحد مسکونی در حال انجام است که عملیات شفته برخی زمین‌ها شروع شده در حالی که ۵۱ هزار متر عملیات خاک برداری و تحکیم بستر صورت گرفته و احداث بلوار جدید به طول ۳ کیلومتر در حال انجام است.

مجید محمد حسنی بخشدار مرکزی کوهبنان هم گفت: در روستای گیری زیرسازی و آسفالت ۲۱۹۰ متر از سطح معابر انجام شده که عملیات جدول گذاری ۴۲۰ متر نیز به سرانجام رسیده است.

وی تصریح کرد: روشنایی معابر ورودی روستای گیری به طول ۲۵۰ متر با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.

 بخشدار مرکزی کوهبنان افزود: با مساعدت و پیگیری فرماندار کوهبنان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گاز رسانی و تامین آب شرب منطقه پشتکوییه در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار