۶ پروژه عمرانی شهری و صنعتی کاشان با هزینه ۸۲ میلیارد تومان با حضور  معاون وزیر کشور در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اکبر مرتضایی قهرودی،  فرماندار کاشان، در مورد این پروژ‌ها با تاکید بر اینکه کاشان رتبه نخست افتتاح طرح‌های استان در هفته دولت را به خود اختصاص داده است گفت: پنج طرح از این تعداد پروژه از طرح‌های شهرداری کاشان در قالب بیست و هشتمین هفته چلچراغ توسعه شامل بهره‎برداری از بلوار سردار شهید واجدی (جاده قمصر)، بلوار سپهبد شهید صیاد شیرازی، خانه فرهنگ اندیشه راوند، پل هوایی عابر پیاده بلوار دانش، شهرک تقی زاده و معابر سطح منطقه پنج و سه با ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان است.

او تصریح کرد: ششمین طرح بهره برداری از فاز نخست توسعه یک گروه صنعتی دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید مواد شوینده، بهداشتی و روغن‌های صنعتی با ۹۵ نفر اشتغال مستقیم و ۳۰۰ نفر فرصت شغلی غیرمستقیم با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گفته او،   در مجموع ۲۷۸ طرح (بهره برداری از ۲۵۷  طرح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح) به ارزش افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 فرماندار کاشان، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۶۷ نفر اشتغال‌زایی در شهرستان کاشان ایجاد می‌شود که تعداد طرح‌ها نسبت به سال گذشته نزدیک به ۷۴ درصد و از نظر اعتباری ۲۴ درصد افزایش یافته است.

شایان ذکر است: مهدی جمالی‌نژاد،   رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، امروز برای افتتاح خانه اندیشه راوند، فاز نخست توسعه یک گروه صنعتی دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید مواد شوینده، بهداشتی و روغن‌های صنعتی، بازدید از طرح زیرگذر خادمی، بازدید مجتمع آموزشی فتاحی و نشست با شهرداران در قمصر به کاشان سفر کرده است.

جمالی نژاد، همچنین افزون بر دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این  شهرستان در گلزار شهدای کاشان نیز حضور یافت بر سر قبور مقدس چهار شهیدی بارفروش، شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و وطن، مدافع سلامت (شهید دکتر فرهاد) و امام جمعه فقید کاشان آیت الله سید مهدی یثربی و همسرش ادای احترام و قرایت فاتحه داشت.





انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.