به مناسبت هفته دولت، امروز ۳۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در فهرج به بهره برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت، یک زمین چمن مصنوعی با حضور سعیدنیا فرماندار، میراولیایی بخشدار نگین کویر، محمدزاده رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسؤلان فهرج به بهره برداری رسید.


مهدی محمدزاده رئیس اداره ورزش و جوانان فهرج در حاشیه این آیین گفت: زمین چمن مصنوعی روستای اسماعیل آباد با اعتباری بالغ بر۲میلیارد تومان با مشارکت دهیاری و شرکت اسکان وابسته به بنیاد علوی و همکاری اداره ورزش و جوانان احداث شده است.

همچنین امروز ۳۱ پروژه توسعه و احداث شبکه برق در فهرج به بهره برداری رسید.

۳۱ پروژه در فهرج به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح‌های اعتباری بالغ بر۳۹۰ میلیارد ریال صرف شده است که با بهره برداری از این طرح ۲ هزار مشترک در بخش مرکزی و نگین کویر از این طرح بهره‌مند شدند.

بهره برداری از این طرح‌ها به صورت نمادین در اسماعیل آباد و زیدآباد بخش مرکزی فهرج صورت گرفت.

ابودر اشرفیان مدیر شبکه برق شهرستان فهرج در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل نصب ترانس فرماتور، توسعه شبکه فشار متوسط و شبکه ضعیف، رفع افت ولتاز شبکه و تبدیل سیم به کابل خودکار است، که ۳۹۰ میلیار ریال این پروژه از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و اعتبارات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان توزیع شده است.

همچنین در مراسمی آسفالت معابر روستا‌های علی آباد شهنوازی و نعمت آباد فهرج به بهره برداری رسید.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: آسفالت معابر روستای علی آباد شهنوازی به مساحت ۶ هزار متر مربع به بهره برداری رسید، که با اجرای این طرح اعتباری بالغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و قیر مشارکتی بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

وی افزود: آسفالت معابر روستای نعمت آباد بخش مرکزی نیز به متراژ ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید، که برای اجرای این طرح، ۲ میلیاد ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی بنیاد مسکن هزینه شده است.

سعیدنیا بیان داشت: در هفته دولت ۹۸ هزار متر مربع آسفالت در ۱۷ روستا به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار