جلسه شورای اداری انار با هدف پیگیری مسائل و مشکلات مردم با حضور مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان انار، امروز سه شنبه با حضور اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار انار و با حضور انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در فرمانداری انار برگزار شد.

محسن صالحی فرماندار انار در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید جمهور، به بیان گزارش خدمات رئیس جمهور شهید در نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

وی به استقرار دولت پزشکیان، به عنوان دولت وفاق ملی اشاره و ابراز امیدواری کرد، اتفاقات بسیار خوبی برای کشور، به ویژه شهرستان انار رقم بخورد.

صالحی از مهم ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت به ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت و زیر سازی شامل ۱۲۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر شهری و ۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی همچنین از اعطای ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال زایی خبر داد.

صالحی در خصوص خدمات دولت در ساخت مسکن به اعطای ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۵۰۰ واحد مسکونی اشاره کرد.

فرماندار انار گفت: دولت در سال ۱۴۰۲، ۱۳۴ میلیارد تومان در قالب ارزش افزوده و حق آلایندگی مستقیما به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان پرداخت کرده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار نیز ضمن تبریک هفته دولت به کلیه اعضای جلسه، عملکرد دولت را در شهرستان مطلوب عنوان کرد و گفت: الحمدلله وحدت خوبی بین مسئولین شهرستان و مردم برقرار است.

وی با شاره به شعار سال و فرمایشان رهبر معزز انقلاب، بر تحقق شعار سال، امیدآفرینی و وحدت تاکید کرد.

رفع مشکل قطعی تلفن در زمان قطعی برق، تکمیل چارت ادارات شهرستان و ارتقای نمایندگی‌ها به اداره، راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی، انتقال آب شهرستان خلیج فارس به شهرستان انار، استفاده از ظرفیت مس برای ایجاد اشتغال در شهرستان انار از دیگر صحبت‌های امام جمعه در این جلسه بود.

انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه به وحدت دولت و مجلس، اشاره کرد و گفت: همگی ما کارمند دولت و از مدیران نظام هستیم، و قبول مسئولیت کرده ایم، پس بایستی تا مسئولیت داریم برای این مردم کار کنیم.

وی رضایت مردم را مهم ترین مسئولیت مدیران بعد از رضای خدا عنوان کرد.

انارکی محمدی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشت اولویت مسائل و مشکلات شهروندان است که با ایجاد اشتغال بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکل مخابرات در زمان قطعی برق و آنتن دهی موبایل در شهرستان خبر داد و افزود: در برنامه‌های آتی از مدیرعامل مس کشور برای پیگیری برخی مسائل و مشکلات شهرستان دعوت بعمل خواهد آمد.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز گفت: شهرک صنعتی شهرستان انار، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری می‌باشد که خوشبختانه برنامه توسعه فاز جدید شهرک صنعتی انار در دست پیگیری است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۰ شهرک صنعتی در استان راه اندازی شده است.

تکمیلی زنجیره ارزش مس در شهرستان انار برای جلوگیری از خام فروشی و توسعه اشتغال، از دیگر صحبت‌های میجانی در این جلسه بود.

حجت الاسلام خواجه بهرامی رئیس دادگستری شهرستان انار هم در این جلسه گفت: ما بایستی با رفتار، تعهد و اخلاق مان مردم را دلگرم کنیم و مردمداری اولویت کاری ما در انجام مسئولیت باشد که دلسردی مردم از نظام باعث پایمال شدن خوب هزاران شهید خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار