به مناسبت هفته دولت، گروه جهادی به منظور خدمت رسانی و رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته، در روستای مدبون از توابع شهرستان زرند حضور یافتند.

همزمان با هفته دولت به منظور محرومیت زدایی و بررسی و پیگیری مشکلات مردم و با هدف حرکت در مسیر امیدآفرینی و تحقق مردمی سازی خدمات دولت  با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان زرند اردوی جهادی با حضور بخشدار مرکزی و مشارکت اداره دامپزشکی، اداره راهداری، اداره آب و فاضلاب و مرکز بهداشت و درمان در روستای مدبون از توابع شهرستان زرند برگزار شد.

سرهنگ محسن یزدانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان  زرند با اشاره به اینکه هفته دولت نمونه ای  است از وحدت مردم و دولت که این وحدت و از خودگذشتگی پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت، گفت : برگزاری اردوهای جهادی سبب ارتقای سلامت مردم در مناطق کم برخوردار می شود، بنابراین استمرار اردوهای جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و رسیدگی به وضع راه های روستایی در مناطق کم برخوردار ضروری است. 

وی افزود: اردوهای جهادی، بستر خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به مردم روستایی و محرومیت‌زدایی را تسهیل می‌کنند و زمینه گسترش روحیه انقلابی و خدمات رسانی در دل تمامی اقشار ملت را فراهم خواهد ساخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار