رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان از حضور ٣٠ نفر از آتش‌نشانان برای تأمین ایمنی راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان خبر داد.

 محمود ایرانمنش گفت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی مردم کرمان، با عنوان جاماندگان اربعین، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، همانند سال‌های پیشین، با هدف تأمین ایمنی راهپیمایان، تمهیدات ویژه‌ای را اجرا می‌کند.

وی، با بیان اینکه بدین منظور علاوه بر اینکه تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی کرمان، در روز اربعین، آماده‌باش کامل هستند، افزود: براساس یک برنامه از پیش تعیین‌شده، چند گروه امدادونجات، شامل: ٣٠ نفر آتش‌نشان، به همراه ۵ دستگاه خودروی اطفای حریق و تعدادی موتورسیکلت، در مکان‌های مشخص‌شده، مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم راهپیمایی، ایمنی محدوده تحت پوشش خود را به‌ویژه در محدوده گلزار شهدای کرمان، کنترل خواهند کرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، افزود: در طول برگزاری این مراسم، مدیران ارشد عملیات این سازمان به‌صورت سیار مشغول گشت‌زنی هستند و علاوه بر نظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیت‌های آتش‌نشانان نیز سرکشی خواهند کرد.

وی، ضمن دعوت از شهروندان، برای همکاری لازم با نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانان، خطاب به آن ها، گفت: در صورت بروز هر گونه حادثه، با حفظ خونسردی ابتدا از محل حادثه فاصله بگیرند و پس از آن، هرچه زودتر، مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا آتش‌نشانان حاضر در مراسم، اطلاع دهند.

پیاده روی جاماندگان اربعین در شهر کرمان از ساعت ۶ فردا  از  سه راه جوپاری به سمت امامزاده  حسین(ع) شهر جوپار برگزار می شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار