مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در روستای فیض آباد افتتاح شد.

مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در روستای فیض آباد از توابع شهرستان راور افتتاح شد.

 رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به جد پیگیر نهضت مدرسه سازی در سطح استان بوده و بدین منظور تاکنون مدارس بسیار خوبی در مناطق محروم ساخته است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان  مملکت هستند و هر آنچه در زمینه آموزش آن ها سرمایه گذاری شود، قطعا نتیجه آن در جامعه و توسعه همه جانبه کشور دیده می‌شود.

رضایی گفت: ۶۶ پروژه آموزشی با ۳۷۰ کلاس درس و ۴۹ هزار مترمربع زیربنا در سطح استان کرمان در حال آماده‌سازی است که تا ابتدای سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسند.

مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح بنیاد برکت روستای فیض آباد راور با زیر بنای ۴۱۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد برکت در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

آیین افتتاح این مدرسه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر کل ستاد فرمان اجرایی امام خمینی ره در استان  و شهباز حسن‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار