با حضور استاندار کرمان، مدرسه ۶ کلاسه آفرینش برکت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راور افتتاح شد.

طی مراسمی با حضور استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر کل ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در استان و نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مدرسه ۶ کلاسه آفرینش برکت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راور افتتاح شد.

رضا هدایتی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: دبیرستان ۶ کلاسه برکت آفرینش با زیر بنای ۴۱۸ متر مربع به همت بنیاد برکت کلنگ‌زنی شد و در ادامه با اعتبارات محرومیت‌زدایی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: یک میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت و ۶.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی برای احداث و تجهیز این مدرسه هزینه شده است. 

هدایتی بیان کرد: ۶۶ پروژه آموزشی با ۳۷۰ کلاس درس و ۴۹ هزار مترمربع زیربنا در سطح استان کرمان در حال آماده‌سازی است که تا ابتدای سال تحصیلی به بهره برداری می‌رسند.

آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه آفرینش برکت با حضور استاندار کرمان، ۲ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان راور در آغاز بزرگداشت هفته دولت برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.