معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: بیش از ۷۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان از ابتدای امسال تاکنون آسفالت شده اند.

محمدرضا یحیی‌زاده از آسفالت بیش از ۷۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، از ابتدای امسال تاکنون، به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان و پیمانکاران طرح جهاد آسفالت، خبر داد. 

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۲۰ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر کرمان، به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، زیرسازی و آسفالت شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه امسال، به‌عنوان روز تشکیل قرارگاه جهاد آسفالت یاد کرد و بیان داست : از آن روز تاکنون، بیش از ۴۴۱ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، به همت پیمانکاران این طرح و تحت نظارت واحد مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان، آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه شانزدهمین هفته از طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان، از ۲۷ مرداد تا ۲ شهریورماه، اجرا شده است، گفت: در این مدت، کوچه شماره ۱۳ خیابان فیروزآباد، خیابان شهید محمد‌تقی ابوسعیدی و خیابان شهید مظفری‌فرد، به مساحت ۲۰ هزار مترمربع به همت پیمانکار فاز اول، آسفالت شد.
 یحیی زاده بیان کرد: کوچه شماره ۸ خیابان شهید زریسفی، کوچه شماره ۱۱ خیابان بهاران، برخی از کوچه‌های خیابان‌های یاس و امام‌حسن(ع)، به مساحت۲۴ هزار و  ۷۰۰ مترمربع از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، نیز زیرسازی و آسفالت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار