مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

سید حجت الله موسوی قوام با اشاره به آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان، گفت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۲۹۷ میلیاردو ۵۱۳ میلیون ریال بوده که با تلاش مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در جلسات صلح و سازش در سطح زندان‌ها در ایام ماه‌های محرم و صفر در خصوص پویش نذر حریت بیش از ۱۷۸ میلیاردو ۹۴۸ میلیون ریال از شکات گذشت و تخفیف رضایت مندانه اخذ شده است.

وی افزود: همچنین در بحث اعسار و توان پرداخت بیش از ۸۴ میلیاردو ۵۳۵ میلیون ریال باید با کمک خود مددجویان پرداخت شود و  در نهایت با پرداخت مبلغ ۳۴ میلیاردو ۳۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی ستاد دیه استان، تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های عامل و کمک ستاد دیه کشور این مددجویان از زندان آزاد می‌شوند. 

موسوی قوام بیان داشت: این ستاد از ابتدای پارسال موفق به آزادی تعداد ۱۵۰ مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندان‌های استان شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۵۵ درصد بیشتر بوده است.

وی گفت: همچنین در حال حاضر تعداد ۲۵۶ مددجوی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند.

موسوی قوام در بخش دیگری از سخنانش افزود: شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان: ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ستاد مردمی دیه: ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲و شماره کارت ستاد مردمی دیه: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار