مدیر ستاد دیه فارس گفت: در ۳ سال گذشته در استان فارس تعداد هزار و ۵۸۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اصغر تراب‌پور با بیان اینکه در سه سال گذشته در ستاد دیه فارس تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ پرونده تشکیل شد، اظهار داشت: در همین مدت هزار و ۵۸۴ زندانی جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه و خیرین استان آزاد شدند.

او تعداد زندانیان آزاد شده به تفکیک جنسیت هزار و ۴۹۹ نفر مرد و ۸۵ نفر زن اعلام کرد.

تراب‌پور با اشاره به تعداد کل زندانیان آزاد شده به تفکیک دیه و مالی، ادامه داد: هزار و ۳۲۲ نفر مرد و ۲۶۲ نفر زن بوده اند.

مدیر ستاد دیه فارس، جمع کل بدهی بیش از ۳۱۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون اعلام کرد و گفت: با تخفیف‌های گرفته شده، وام‌های قرض الحسنه، گذشت شاکی، نقدینگی مددجویان، کمک‌های ستاد دیه استان و کشور، وام بانک‌های عامل، صندوق تامین خسارت‌های بدنی و ... این زندانیان از زندان رهایی یافتند.

او، مهم‌ترین عامل حبس زندانیان جرائم غیر عمد را مباحث مالی، مهریه و حوادث کارگاهی و تصادفات اعلام کرد و از خیرین خواست برای کمک و حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به حساب‌های بانک عامل به حساب ۱۰. ۱۱۹۹۱۱۹۹ و به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ یا با مراجعه به ستاد دیه به آدرس بلوار امیر کبیر مقابل شرکت نفت و یا به شماره تلفن ۰۹۱۷۱۱۵۳۰۶۰ مبالغ اهدایی خود را پرداخت کنند.

منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار