امام جمعه کوهبنان گفت: غزه مظلوم امروز تکرار کربلاست کاش کشور‌های اسلامی از یمن درس می‌گرفتند و در برابر صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کردند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام نورانی امام حسین (ع) گفت: هیچ کس در آخرت در امان نیست مگر این که در دنیا خدا ترس باشد و از منکرات پرهیز نماید.

وی تاکید کرد:بر اساس فرهنگ عاشورا امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه کوهبنان افزود: باید از عزیزان نظامی، انتظامی و بسیجیان که در ایام تاسوعا و عاشورا امنیت را به خوبی مدیریت کردند تقدیر و تشکر کنیم. 

وی ابراز داشت: غزه مظلوم امروز تکرار کربلاست در حالی که اتفاقات ناگواری توسط اسرائیل در حال انجام است کاش کشور‌های اسلامی از یمن درس می‌گرفتند و در برابر صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کردند. 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: سفر نماینده مردم شهرستان در مجلس را در منطقه داشتیم در دیدار با وی بر موضوع تکمیل جاده و اشتغال تاکید شد، زیرا جاده برای سرمایه گذار مؤثر است. 

امام جمعه کوهبنان یادآور شد: شورای نگهبان از ارکان اصلی نظام اسلامی است یکی از وظایف اصلی شورای نگهبان نظارت بر انتخابات است جا دارد خدا قوت و خسته نباشی به عزیزان دفتر نظارت داشته باشیم. 

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: در روز‌های گرم تابستان قرار داریم باید در بحث برق مصرف بهینه داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.