معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: مرحله نخست پروژه اکتساب دانش در استانداری قزوین به ابتکار دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری برای اولین بار در سطح وزارت کشور اجرا شده است.

سیدموسی متوسلین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین در کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها، بهره‌وری و فناوری‌های مدیریتی، ضمن اشاره به عملکرد کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری قزوین، در خصوص روند اجرای مرحله نخست پروژه "اکتساب دانش فرمانداران و بخشداران منتخب استان" گفت: پروژه اکتساب دانش به ابتکار دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری و برای اولین بار در سطح وزارت کشور اجرا شده و اقدامات کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری قزوین قابل تقدیر است.

متوسلین اضافه کرد: در این پروژه بهره‌گیری از ظرفیت و تجارب ارزشمند و گرانبهای مدیران در عرصه‌های مختلف اجرایی استان مورد توجه بوده و امیدواریم خروجی این کار مطالعاتی راهگشای مدیران آینده در سطوح مختلف باشد. 

وی افزود: پیشنهاد می‌شود این اقدام در خصوص ثبت تجربیات، در سطح دفاتر تخصصی ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تداوم یابد.

پیمان محمدی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری نیز در این جلسه گفت: در مسیر اجرای این فاز از پروژه دفتر برنامه‌ریزی تاکنون بالغ بر ۷۵۰ نفر ساعت جلسات تخصصی از جمله جلسات هماهنگی، پیش مصاحبه، مصاحبه و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: در نهایت خروجی‌های این پروژه در قالب تیزر، اسناد دانشی، دانش‌نگاشت (اینفوگرافی)، پادکست‌های کوتاه صوتی، تحلیل محتوایی و رونمایی از کتاب تجربه‌نگاری برگزیده فرمانداران و بخشداران استان است که برای مخاطبین در سطوح مختلف قابل بهره‌برداری است.

در پایان این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اهدا لوح تقدیر از زحمات متخصصین خبره دانش در این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار