مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در تیرماه امسال، بیش از ۲۹ میلیون و ۱۳۱ هزار تردد در راه‌های استان قزوین به ثبت رسید که ۱۶ درصد آن مربوط به خودرو‌های سنگین بود.

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در تیرماه امسال، ۲۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۴۸ تردد در راه‌های استان قزوین به ثبت رسید که سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در راه‌های استان ۱۶درصد بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۴درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته اضافه کرد: بیشترین تردد خودرو‌ها طی تیرماه امسال با یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۰۲ وسیله نقلیه ثبت شده است.

حق‌لطفی ادامه داد: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شامل دستگاه‌های ترددشمار، دوربین ثبت تخلف و نظارت تصویری در راه‌های استان قزوین فعال هستند و از این طریق وضعیت ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌ها را مورد کنترل قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته میانگین سرعت خودرو‌ها در این جاده‌ها ۷۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است، گفت: بر اساس داده‌های به دست آمده از سامانه‌های هوشمند مدیریت راه‌ها سرعت غیرمجاز ثبت شده ۸درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کارکنان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل نیز در این مدت به هزار و ۷۴۶تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ پاسخ داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار