جانشین فرمانده ناجا گفت: با کمک استاندار و فرمانده انتظامی استان پیگیر تامین خانه‌های سازمانی و مسکن شخصی کارکنان نیروی انتظامی هستیم.

سردار رضایی جانشین ناجا در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با حضور در آبیک و البرز بازدید‌هایی داشتیم و با کمک استاندار و فرمانده انتظامی استان پیگیر تامین خانه‌های سازمانی و مسکن شخصی نیرو‌ها هستیم و امیدواریم خدمات پیش بینی شده به نتیجه برسد.

وی افزود: نسبت به خدمت رسانی بهتر و کمک به معیشت نیرو‌ها تلاش می‌شود و دغدغه فرمانده ناجا آرامش و امنیت مردم و سپس دغدغه معیشت و رفاه نیروهاست.

سردار رضایی گفت: ماموران پلیس در ماموریت‌های مختلف و روان سازی ترافیک شهری و جاده ها، برخورد با هنجارشکنان، مبارزه با متخلفان و مجرمان و تامین امنیت مردم نقش کلیدی دارند.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته شما در همه صحنه‌ها موثر واقع شدید و به آرامش کشور و مردم کمک کردید فتنه‌ای که در سال گذشته تلاش شد دوباره تکرار شود با هوشیاری مردم و نفس گرم رهبری و حضور موثر شما خنثی شد.

رضایی افزود: دشمنان در ماه‌های دی و بهمن برای دهه فجر فتنه‌ای دیگر تدارک دیده بودند و برای انتخابات مجلس و نیمه شعبان برنامه‌های متعددی داشتند انان با حضور شما شکست خوردند و امسال هم شما آرامش را از ابتدای سال هدیه کردید که قدردان شما هستیم.

وی بیان کرد: شما آرامش، نظم و امنیت را به مردم هدیه کردید و مراسم تشییع ریاست جمهور شهید و انتخابات دو مرحله‌ای را بدون کمترین مشکلی مدیریت کردید و کار انتظامی در میزان مشارکت و امنیت انتخابات موثر بود.

رضایی افزود: در تغییر و تحول دولت همچنان ماموریت شما حساس است و باید کشور را در آرامش نگهدارید که به لطف خیمه انقلاب و نظام همان مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه و آمادگی شما نیرو‌های انتظامی شاهد آرامش و امنیت کامل در کشور هستیم.

وی عنوان کرد: جایگاه نظام و نیروی انتظامی بالاست و نقش بالای خانواده شما در انجام موفق ماموریت‌ها تاثیرگذار است که قدردان آنها هستیم.

رضایی گفت: در کنار تلاش‌های ارزنده شما که در مقابله با مجرمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده همچنان با قدرت در خدمت نظام هستیم.

در ادامه رژه نیرو‌های انتظامی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار