فرمانده انتظامی قزوین گفت: نیروی انتظامی استان با آمادگی ۱۰۰ درصدی خود بحث تامین امنیت برگزاری انتخابات را برعهده دارد و صندوق‌های رای نیز در امنیت کامل به سر می‌برند.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین با حضور در محل شعبه اخذ رای امامزاده حسین (ع) گفت: بیش از ۶۰۰ نوع ماموریت فرعی و اصلی در فراجا برای نیروی انتظامی تعریف شده که یکی از آنها موضوع تامین امنیت در انتخابات است.

وی ادامه داد: هزار و ۸۹ صندوق رای در استان قزوین وجود دارد که نیروی انتظامی استان با برنامه ریزی‌های مناسب و از ۲۴ ساعت قبل از زمان رای گیری در محل برپایی صندوق‌ها حضور یافته تا مردم در آرامش کامل بتوانند فرد اصلح خود را انتخاب کنند.

سردار ابراهیمی ضمن تسلیت شهادت ۲ شهید فراجا استان سیستان و بلوچستان که برای برقراری نظم، امنیت و حفاظت از صندوق‌های رای هفته گذشته مورد هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفتند و به مقام والای شهادت رسیدند، تاکید کرد: شهادت ماموران فراجا پیام آور این موضوع بود که ماموران انتظامی همواره و تحت هر شرایطی در راه حفظ امنیت مردم حاضرند جان خود را فدا کنند، اما نگذارند اشرار و دشمنان اسلام کوچکترین تعرضی را به مردم میهن اسلامی ما وارد بیاورند.

به گفته این مسئول، مردم شریف استان قزوین از آغاز رویش انقلاب اسلامی تاکنون و در تمام مسایل سیاسی کشور خود نقش و حضور گسترده‌ای داشته اند و امروز شرکت در انتخابات را حق و وظیفه شرعی، عمومی، اخلاقی و سیاسی خود می‌دانند.

وی، حضور در انتخابات را به مثابه یک عملکرد یک زره فولادی در برابر دشمنان اسلام دانست و یادآور شد: مردم ما با حضور و مشارکت گسترده خود در انتخابات مقابل تمام بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد ایستاد چرا که آنان می‌خواهند تحت هر شرایطی سرنوشت و آینده کشورشان را خود و با دستان پرقدرتشان رقم بزنند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: شرکت در انتخابات می‌تواند کارآمدترین و شایسته‌ترین فرد را به کرسی ریاست جمهوری برساند تا فرد منتخب نیز در راستای اهداف مقدس نظام سلامی و همچینین شهدای بزرگ اسلام بتواند حرکت کند و در ادامه نیز موجبات دوام و بقای جمهوری اسلامی و مردم سالاری در کشور بیش از گذشته فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: فرد اصلح انتخاب شده توسط مردم هم در ابعاد داخلی و هم خارجی (روابط بین المللی) بسیار تاثیرگذار است چرا که اجازه داده نخواهد شد تا دشمنان ایران برای میهن اسلامی ما تعیین و تکلیف کنند و طمعی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: توصیه می‌کنم شهروندان استان زوین بنا بر تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری حضوری گسترده داشته باشند تا طی چهارسال آینده وضعیت کشور روز به روز بهتر از گذشته شود.

مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت روز ۱۵ تیرماه در هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای سراسر استان قزوین و همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.