استاندار قزوین گفت: شهید آیت الله رییسی در طول دوران ریاست جمهوری خود تلاش بسیار مضاعفی داشتند و سرانجام نیز آبرو و جان خود را در مسیر خدمت رسانی به مردم فدا کردند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مسجد زینبیه در جمع خبرنگاران گفت: مردم استان قزوین مانند سایر آحاد ملت بزرگ ایران در خلق حماسه بزرگ انتخابات مشارکت دارند و میزان رای گیری در استان نسبت به هفته قبل تا این ساعت افزایش یافته است و نوید بخش انتخابات پرشکوه در دور دوم انتخابات است.

وی افزود: امیدواریم با حضور پرشکوه مردم حماسه بزرگ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رقم بخورد و دولت با پشتوانه مردمی مطلوب بتواند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

اعلایی گفت: پیش بینی‌ها حاکی از این است که تشکیل صف‌ها در ساعات پایانی بیشتر باشند و در همین راستا از مردم درخواست داریم برای آرامش خود و خدمت رسانی بهتر مجریان انتخابات مشارکت را در ساعت ابتدایی رای گیری انجام دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برگزاری انتخابات با شرایط به وجود آمده نشان دهنده یکی از ظرفیت‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران است و نقش آفرینی و اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت کشور را نشان می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه امروز دیگر کسی نمی‌تواند ادعا کند که سلیقه او در انتخابات حضور ندارد و حتی در دور دوم هم سلایق مختلف سیاسی حضور دارند، اظهار داشت: این مهم نشانگر این است که رای مردم تعیین کننده سرنوشت کشور است و هیچ کس نمی‌تواند بگوید چه کسی متصدی اداره کشور خواهد بود، موضوعی که بیانگر ظرفیت بزرگی است که هدیه نظام جمهوری اسلامی ایران به این آب و خاک و مردم عزیز است و با فداکاری شهدا به دست آمده است.

وی افزود: یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را گرامی می‌داریم که آرمان تعالی ملت ایران و نظام را داشت و آبرو و جان خود را در مسیر خدمت رسانی به مردم فدا کرد.

اعلایی گفت: مانند همیشه استان قزوین بر کیفیت و سلامت برگزاری انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارد و در همین راستا در کنار تعداد بالای ناظران و مجریان انتخابات، بازرسین ویژه از سوی استاندار به جهت اجرای نظارت عالی‌تر انتخاب شده اند تا در فرآیند انتخابات هیچ اشکالی وجود نداشته باشد. 

استاندار قزوین اضافه کرد: حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالاست و به همین جهت به شدت با تخلفات انتخاباتی به ویژه خرید و فروش رای برخورد خواهد شد و از هیچ گونه تخلفی چشم پوشی نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.