سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: در واقعه‌ای که اتفاق افتاد، شخص مقام معظم رهبری کشور را اداره کردند و ما تنها مجری بودیم.

مخبر سرپرست ریاست جمهوری در آخرین جلسه هیئت دولت سیزدهم اظهار کرد: حجم کار طی سه سال گذشته بسیار بالا بوده است و مسائلی که عنوان شد تنها تیتری از اقداماتی بود که در این مدت انجام گرفت.

وی افزود: رئیس جمهور شهید ما حقیقتاً یک سبک حکمرانی برگرفته از تدابیر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب داشت. شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان ضایعه‌ای برای کشور بود، اما ما از شهادت ایشان نیز می‌توانیم برای اداره کشور استفاده کنیم، چرا که هر کدام از ما جلوه‌ای از این حکمرانی را ارائه کردیم.

سرپرست ریاست جمهوری بیان کرد: باید از رهبر معظم انقلاب قدردانی کنم، چرا که ایشان حمایت بزرگی از تک تک اعضای دولت داشتند و به صورت علنی و غیرعلنی توصیه‌ها و تذکراتی را به ما ارائه کردند یک پشتیبانی بود که فوق العاده در موفقیت دولت موثر بود.

مخبر گفت: ما در ابتدای دولت اصلاحاتی را انجام دادیم، اما نتوانستیم به تناسب آن کار رسانه‌ای انجام بدهیم، اما بار‌ها احساس کردم که رهبر معظم انقلاب در این باره در سخنان خود از ما پشتیبانی می‌کنند.

سرپرست ریاست جمهوری افزود: در همین ضایعه‌ای که اتفاق افتاد ما نعمت ولایت فقیه را بیشتر احساس کردیم. من به عنوان کسی که باید بعد از این جریان اداره کشور را بر عهده می‌گرفتم وقتی نزد مقام معظم رهبری رفتم به یک آدم دیگری تبدیل شدم که باید کشور را آنگونه اداره کنند.

مخبر اظهار کرد: در این واقعه‌ای که اتفاق افتاد شخص مقام معظم رهبری کشور را اداره کردند و ما تنها مجری بودیم و حقیقتاً باید به دلیل وجود رهبری شکرگزار باشیم.

سرپرست ریاست جمهوری بیان کرد: یکی از هنر‌های بزرگ شهید رئیسی این بود که توانست مردم را به عنوان پشتیبان دولت به صحنه بیاورد، به عنوان مثال همان قضیه هکی که در پمپ بنزین‌ها وجود داشت اگر مردم به رئیس جمهور امیدوار نبودند مقدمه‌ای بود که دشمن یک شورش را در کشور تدارک دیده بود. اما مردم منتهای همکاری را انجام دادند.

مخبر با اشاره به اینکه ما باید قدردان این مردم مومن متدین و نظام دوست باشیم، اظهار کرد: تقریباً دستگاه‌های حاکمیتی منتهای همکاری را داشتند. صدا و سیما به صورت فوق العاده یار ما بود و واقعاً به ما کمک کرد.

مخبر گفت: بدنه دولت به تاسی از اعضای دولت یک روحیه جهادی داشت به نحوی که کل کشور در حال تحرک بود. اصحاب رسانه نیز به ما کمک کردند حتی آنهایی که با ما مخالفت بودند یک مسئله جداگانه‌ای است.

وی ادامه داد: یک مطلب که در هر رسانه انتشار می‌یافت شهید رئیسی فوق العاده روی آنها حساس بودند و سریع برای پیگیری آن دستور صادر می‌کردند. ایشان تمام مسئله‌ها را با حوصله لازم پیگیری می‌کرد و امکان نداشت که از کنار مسئله‌ای به راحتی عبور کند.

مخبر بیان کرد: به هر حال از منتقدانی که ما را نقد کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم که تمام این سبک و سیاق‌ها در دولت بعدی نیز رعایت شود و ما هرجا که باشیم آماده کمک به دولت چهاردهم هستیم و حقیقتاً برای این دولت آرزوی موفقیت داریم.

مخبر خطاب به اعضای دولت اظهار کرد: همه ما یک خاطره خاصی از شهید رئیسی داریم و خواهش می‌کنم که این را جمع آوری کنید تا بتوانیم بعداً آن را در کار‌هایی که پیگیری می‌کنیم به کار ببندیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
سهامداران بورس نهایت نارضایتی خودشان را از شما اعلام می دارند
آخرین اخبار