جبلی گفت: وظیفه رسانه ملی این است که دستاورد‌های دولت را بیان کند و از ظرفیت‌های خود برای رساندن صدای جامعه به دولتمردان استفاده کند.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در جلسه هیات دولت گفت: در دولت سیزدهم این تعامل به صورت عالی بین دولت و رسانه ملی وجود داشت و شخص آیت الله رئیسی اهمیت بسزایی برای مبحث رسانه قائل بودند ایشان همواره تاکید داشتند که هر کاری که می‌خواهید انجام دهید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: در ماه‌های اول ما با هک سامانه‌های سوخت مواجه بودیم که تعامل بسیار خوبی صورت گرفت و با کمترین هزینه اجتماعی از این موضوع عبور کردیم و در مبحث آزادسازی سواحل ما در کنار دولت بودیم و موفق شد تا این اتفاق را محقق کند.

به گفته جبلی دولت در هر زمینه‌ای که تصمیماتی را گرفت همواره رسانه ملی در کنار آن بود و اگر همراهی رسانه ملی نبود ممکن بود که دولت با چالش مواجه شود.

رئیس رسانه ملی در جلسه هیات دولت ادامه داد: هم اکنون نیز رسانه ملی در بعد بهینه‌سازی مصرف برق در کنار دولت قرار دارد همچنین در مواردی که بازار ارز دچار تلاطم می‌شود همواره به دولت کمک کردیم.

جبلی افزود: در دوران کرونا با ارتقا سیستم آموزش به کمک دولت رفتیم همچنین شما هیچ بخش خبری را نمی‌بینید که در آن به مبحث دانش بنیان‌ها اشاره نکند و در انتخابات و راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی برگزاری بهتر انتخابات کمک کردیم.

جبلی ادامه داد: همدلی بسیار خوبی بین رسانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد در حوزه صوت و تصویر فراگیر وجود داشت. حضور مسئولان دولت در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ در شبکه‌های مختلف ۱۴۰۸ ساعت بوده است. این رقم در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۹۷، در ۱۴۰۲ دو هزار و صد و شش ساعت بوده است. ما برنامه صف اول را روزانه به مدت یک ساعت در اختیار دولت مردان قرار دادیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
مثل وزیر آموزش و پرورش که اراجیف بافت و رفت همه چیزو به گند کشید
آخرین اخبار