رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر تفتیان و فصیحی یک مرحله از گروهشان در المپیک صعود کنند برای ما عملکرد خوبی محسوب می‌شود.

احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه به نظرش حسن تفتیان و فرزانه فصیحی نمایندگان دوومیدانی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس  می‌توانند مدالی در این رقابت‌ها کسب کنند، اظهار کرد: ان‌شاءالله بچه‌های ما عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند از گروهشان بالا بیایند و این برای دوومیدانی موفقیت آمیز است. اگر تفتیان و فصیحی یک مرحله از گروهشان صعود کنند برای ما عملکرد خوبی محسوب می‌شود.

حدادی درباره اینکه برنامه ریزی برای تفتیان و فصیحی برای حضور در المپیک پاریس انجام داده است، گفت:  من زیاد در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و مستجاب‌الدعوه سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در جریان این مسائل است و از او سوال کنید.

او درباره اینکه مربی تفتیان همراهش به المپیک پاریس می‌رود، گفت: فکر می‌کنم که مربی تفتیان هم همراه این ورزشکار عازم پاریس می‌شود  تا او را در مسابقات المپیک راهنمایی کند.  

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه پاداشی هم برای المپین‌های دوومیدانی در صورت کسب مدال در نظر گرفته شده است، بیان کرد: بله، ان‌شاء‌الله از طریق سایت فدراسیون دوومیدانی اطلاع رسانی می‌شود.

حدادی درباره  برنامه فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران اظهار کرد: مسابقات لیگ دوومیدانی را بعد از المپیک پاریس برگزار می‌کنیم.

او درباره اینکه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی انتخاب شدند، گفت:  اعضای هیئت رئیسه را به زودی معرفی می‌کنیم تا  در مجمع فدراسیون دوومیدانی رای بیاورند و انتخاب شوند.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار