مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از جدایی عبدالکریم حسن و تمدید قرارداد گولسیانی طی امشب یا فردا خبر داد.

گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس هنوز قراردادش را  با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده است و از آن طرف هم عبدالکریم حسن مدافع قطری از سرخپوشان جدا شده است. 

رضا درویش  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره وضعیت گولسیانی گفت: فکر کنم امشب یا فردا قراردادش را امضا می‌کند، چون او احتیاج به استراحت داشت و بازیکنان دیگر بیشتر از او استراحت کردند. او به خاطر حضور در یورو فرصت کمی با خانواده اش بوده است، که با سرمربی هماهنگ کرده که بیشتر در کنار خانواده اش باشد. تقریبا توافقات نهایی صورت گرفته است. گولسیانی نقطه نظرات نهایی اش را نوشته و برای بخش بین الملل فرستاده است.

او درباره میزان سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس گفت: سقف قرارداد ما ۲۰ میلیارد به اضافه آفر بوده است. استثنا برای مهدی ترابی تا به ۳۵ میلیارد تومان هم رساندیم. پارسال هم بیشترین قرارداد برای مهدی ترابی بود و بعد بقیه بازیکنان قرار داشتند. همه بازیکنان خریداری شده مبلغ قراردادشان ۲۰ الی ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  است.

درویش درباره وضعیت عبدالکریم حسن مدافع قطری که از باشگاه پرسپولیس درخواست موافقت جدایی اش را داده است، گفت: عبدالکریم حسن طی چند روز گذشته ۲، ۳ مرتبه با من صحبت کرده است. مدیربرنامه او به ایران آمد و یک جلسه با من دیدار داشت. عبدالکریم گفت که برایم شرایط فراهم شده که در کشورم بازی کنم و دیده شوم. من گفتم که پرسپولیس باعث شده که در کشورت دیده شوی. البته او گفت که با توجه به اینکه این امکان برایم فراهم شده که در تیم ملی قطر بازی کنم همه فکر و ذهنم آنجاست و نمی‌توانم با همه فکرم به ایران بیایم. من گفتم که هواداران شما را دوست دارند و این امکان برای ما نیست که به تو رضایت نامه بدهیم. این موضوع برای ۲ هفته پیش بود، اما در ۲، ۳ روز گذشته بازهم عبدالکریم با باشگاه تماس گرفت و گفت: اگر اجازه بدهید بروم، چون سخت است، دوباره به قطر برگردم. البته هنوز در کش و قوس با هم هستیم، اما بازیکنی می‌خواهیم که ذهن و فکرش اینجا باشد و خاطرات خوبی با عبدالکریم حسن داریم. باشگاه قطری باید از ما رضایت نامه بگیرد، چون ما با عبدالکریم قرارداد داریم و مبلغ بالایی هم از فروش این بازیکن نصیب ما می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار