روزنامه‌های ورزشی امروز اروپا به آخرین اخبار و حواشی فوتبال در این قاره پرداخته‌اند.

روزنامه گاتزتا دلواسپرت ایتالیا مصاحبه دریس مرتنس، ستاره سابق ناپولی را بازتاب داده که ضمن تمجید از همکاری لوکاکو و کونته، وعده داده به‌زودی ناپولی در فوتبال ایتالیا به اوج برمی‌گردد.

این نشریه همچنین ضمن اشاره به جذب پاولوویچ برای میلان و تودیبو برای یوونتوس، تیتر «غول‌ها برای فتح اسکودتو!» را انتخاب کرده و اشاره داشته است هر دو باشگاه از لزوم در اختیار داشتن مدافعان قابل اتکا برای فصل آینده مطلع هستند و هفته آینده کار‌های انتقال این بازیکنان نهایی خواهد شد.

 

روزنامه گاتزتا دلواسپرت

روزنامه کوریره دلواسپرت اوضاع رختکن یوونتوس را با حضور ۳ بازیکن ناراضی شرح داده و نوشته است: «نشانه‌های نارضایتی خیلی زود هویدا شد و درحالی که شزنی سالیانه ۶.۵ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند، علاقه‌ای برای انتقال به عربستان سعودی ندارد و از رفتار یوونتوسی‌ها بابت کنار گذاشته شدنش از تمرینات ناراضی است.» دین هویسن و دی شیلیو دو مدافع دیگر یوونتوس هستند که در فهرست فروش باشگاه قرار گرفتند و عکسشان روی جلد این روزنامه رفته است.

روزنامه کوریره دلواسپرت

روزنامه ایل رومانیستا نیز به جشن هواداران رم در نودوهفتمین سالروز تاسیس این باشگاه اشاره داشته و در این باره تیتر «عشق ۴ حرفی» را انتخاب کرده است.

این نشریه همچنین به ورود و سهم خواهی باشگاه رم از انتقال کالافیوری مدافع بولونیا به آرسنال هم پرداخته است. باشگاه رم که پیش از بازل و بولونیا، ریکاردو کالافیوری را در اختیار داشت، مدعی شده بخشی از مبلغ انتقال ملی‌پوش ۲۲ ساله به آرسنال باید به آنها پرداخت شود. طبق توافق رم و بازل در سال ۲۰۲۲، ۴۰ درصد از مبلغ انتقال ۴ میلیون یورویی کالافیوری از بازل به بولونیا به ارزش ۱/۶ میلیون یورو، سهم جالوروسی شد. اکنون رمی‌ها اعتقاد دارند ۴۰ درصد از رقم دریافتی بازل از انتقال دوباره کالافیوری به ارزش بیش از ۹ میلیون یورو باید به رم برسد که وکلای حقوقی در حال تحقیق روی این مسئله هستند و باعث تأخیر در تکمیل معامله شده است.

روزنامه ایل رومانیستا

نشریه مارکا مصاحبه‌ای با کریم بنزما، یکی از نخستین بازیکنانی که پس از رونالدو به فوتبال عربستان رفت ترتیب داده که گفته است: «رئال مادرید تا همیشه بهترین تیم جهان فوتبال خواهد بود و می‌دانستم امباپه به‌زودی راهی رئال مادرید خواهد شد. منتظر درخشش او در ترکیب تیم تحت هدایت آنچلوتی هستم.»

نشریه مارکا

روزنامه آاس معقتد است که رباینده توپ طلای سال ۲۰۲۴ بی‌ارتباط به فوتبال اسپانیا نخواهد بود و رودی، یامال، نیکو ویلیامز و کارواخال چهار ستاره تیم ملی اسپانیا و بلینگام و وینیسیوس جونیور دو ستاره رئال مادرید، مدعیان اصلی فتح این عنوان خواهند بود. تیتر این نشریه برای این مهم «فرار به سوی طلا» است.

آ اس

اسپورت بارسلون شرایط جذب نیکو ویلیامز را از جنبه‌های متفاوت بررسی کرده است و گفته این ستاره به بارسا نزدیک‌تر شده است.

اسپورت بارسلون

نشریه کیکر آلمان نیز مجموعه مصاحبه‌هایی با سرمربیان و بازیکنانی که برای آغاز فصل جدید فوتبال این کشور آماده می‌شوند، ترتیب داده است.

نشریه کیکر آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار