سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره شرایط ملی پوشان در آستانه المپیک و حریفانشان توضیحاتی داد.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره امید مردم به مدال آوری کشتی آزاد در المپیک پاریس گفت: همیشه همینطور بوده و کشتی جور ورزش ایران را در المپیک کشیده. البته ما خوشحال می‌شویم که همه ورزشکاران ایرانی که در المپیک شرکت می‌کنند، بتوانند افتخار آفرینی کنند و در کنارش کشتی گیران هم به آن چیزی که لیاقتش را دارند برسند.

البته آوردگاه المپیک را از قبل نمی‌شود پیش بینی کرد که چه نتیجه‌ای می‌گیرم، اما امیدوارم بتوانیم کار سخت را انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. شرایط بچه‌ها خیلی خوب است و همه کشتی گیران دوست دارند مردم را خوشحال کنند و همه فکر و ذکرشان همین است و از مردم هم خواهش می‌کنم که بچه‌های ما را دعا کنند تا در این میدان دستشان بالا باشد.

کاوه درباره پاداش‌های خوبی که در نظر گرفته شده برای ورزشکاران از سوی کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون کشتی گفت: پاداش‌ها نسبت به قبل خیلی خوب شده، اما من همیشه گفتم که مدال المپیک اصلا قیمت ندارد و ورزشکاران با مدال المپیک جاودانه می‌شوند. دست مسئولان هم درد نکنه که این هدایا را در نظر گرفته اند.

حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از مصدومیت بلند مدتی که داشت، بالاخره به بازی‌های المپیک رسید و کاوه درباره شرایط او گفت: شرایط حسن بعد از جراحی که داشت، امیدوار کننده است و در مسابقات مجارستان هم خیلی خوب ظاهر شد، اما در المپیک یک حریف بسیار خوب و قدرتمند به نام «آرون بروکس» آمریکایی دارد و کارش بسیار سخت است. با این حال ما امیدواریم که دست حسن او را در المپیک یاری کند تا بتواند مردم را خوشحال کند.

کاوه درباره سبک کشتی آرون بروکس و آنالیز این کشتی گیر هم گفت: ما بروکس را کاملا آنالیز کردیم. سبک کشتی او با دیوید تیلور متفاوت است. البته ما نه تنها حسن یزدانی بلکه همه حریفان کشتی گیران کشورمان را آنالیز کردیم و برای هر مسابقه برنامه ویژه داریم.

برچسب ها: محسن کاوه ، کشتی آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Poland
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
مربیان محترم تمرکزشان را فقط به آیرون بروکس لست ولی حریفهای قبل از فینال را نباید فراموشکنند که آنها هم خیلی قویتر هستند
آخرین اخبار