مهدی طارمی به دلیل مصدومیت جزئی لائوتارو مارتینز در ترکیب تیم فوتبال اینترمیلان مقابل لچه قرار گرفت.

 در چارچوب هفته دوم سری آ ایتالیا تیم فوتبال اینتر میلان امشب از ۲۲:۱۵ به وقت تهران در حالی میزبان لچه است که  لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی این تیم به دلیل مصدومیت جزئی به احتمال زیاد این بازی را از دست می‌دهد.

طبق گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت  مارتینز از ناحیه عضله نزدیک‌کننده دچار کوفتگی شده و روز گذشته (جمعه) تمرین نکرد. مصدومیت ستاره آرژانتینی اینتر جدی به نظر نمی‌رسد، اما قطعاً مقابل لچه از ابتدا به میدان نخواهد رفت، با این حال سیمونه اینزاگی قصد دارد امروز وضعیت او را بررسی کند تا ببیند که آیا می‌تواند او را به عنوان ذخیره در بازی امشب با لچه روی نیمکت داشته باشد یا خیر.

 با این شرایط؛ حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر برای بازی امشب تضمین شده است و او می‌تواند اولین بازی رسمی‌اش در ترکیب نراتزوری را تجربه کند. او زوج مارکوس تورام خواهد بود.

طارمی ۳۲ ساله هفته پیش در بازی اول اینتر در فصل جدید سری A ایتالیا، دیداری که با تساوی ۲-۲ پایان یافت، در دقیقه ۷۵ به جای هاکان چالهان‌اوغلو وارد زمین شد و اولین بازی رسمی‌اش را برای اینتر انجام داد. مهاجم ایرانی اینتر در دقیقه ۸۲ روی گل دوم اینتر که توسط مارکوس تورام به ثمر رسید، تاثیرگذار بود، هر چند در نهایت تیم‌شان با دریافت گل در وقت‌های تلف شده برتری‌شان را از دست دادند.

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار